Dag 2


Okej... det här var en svår titel. jag vet inte riktigt om man kan säga att jag har haft min "första kärlek" än men när jag hör min första kärlek så är det ända jag kan komma på är en kille som går i min klass, vi fram och tillbaka i 6:an och 7:an och vi var tillsammans ganska länge men jag tycker inte att man kan kalla det för första kärlek för vi var mer som vänner. annars så kan jag nog inte komma på någon annan. så man kan säga att jag fortfarande letar efter min första kärlek... hahah

Kommentarer
Postat av: JB STORY

Hej! Jag heter louise och har varit med och skrivit noveller i bieberstorys.blogg.se



Nu har jag startat egen novellblogg, jag upptaderar minst två gånger varje dag! skule vara jätte roligt om du ville läsa min och sprida vidare och kommentera! Kram :)

2010-12-09 @ 18:07:32
URL: http://belieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0